HTML

Élet a Tokio Hotellel. Zsú és Bea

Szijasztok. Remélem tetszeni fog majd a blogunk amit közösen írunk. A nevünk Zsú és Bea. A storyba lesznek érzelmek, fordulatok, veszekedések, békülések.. Majd kérünk komit is. 5 részenként váltjuk egymást, és Zsú kezdi majd. Pusz

Friss topikok

Linkblog

***Bevezető!***

2008.04.01. 17:22 Zsú és Bea

Hali!



Mindenkit köszöntünk a közös blogunkon, ami a Tokio Hotelről és rólunk fog szólni. Most mesélnénk a sztoriról egy pár szót és a story beli énünkről: Zsú és Bea a becsületes nevünk:P(valójában is:D) 18 évesek vagyunk és ikertestvérek. Középhosszú hajunk van (ami a hátunk közepéig ér), Beának sötét barna, és eredetileg nekem is az volt, de én befestettem, szóval most szőkésbarna vagyok, és a hajam allja feketére van festve. Magyarul a fejem teteje szőkésbarna az alja meg fekete:P. Nagyon egyformák vagyunk, csak nehezen lehet minket megkülönböztetni, és többnyire csak a hajunkról:P Kb. 173 cm magasak vagyunk de én magasabb vagyok mint Bea, de csak egy picivel. Mind2őnknek megvan a jogosítványunk, és kocsink is van. Mind a ketten kaptunk a 18adik szülinapunkra egy kocsit. Bea anyától, én apától. Stílusunk nincs, csak vagyunk, és azt a zenét hallgatjuk amihez kedvünk van:) Beának van 1 pcje az alsó ajkába(olyan mint Tomnak), nekem meg van 2 pc a köldökömben(alul,felül), és 1 pillangó az alhasamon. Nekem van 1 káros szenvedélyem...dohányzok...de Bea tiszta (jól is teszi) és ő nem cigizik. Alkoholt csak ritkán fogyasztunk, bulik alkalmával. Na ennyit rólunk. Reméljük tetszeni fog a sztory és várjuk a kommenteket! Köszöntjük hogy elolvastad ezt a rövid kis unalmas bevezetőt. Pusy!

    Zsú&Bea

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubeath.blog.hu/api/trackback/id/tr22406823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása