HTML

Élet a Tokio Hotellel. Zsú és Bea

Szijasztok. Remélem tetszeni fog majd a blogunk amit közösen írunk. A nevünk Zsú és Bea. A storyba lesznek érzelmek, fordulatok, veszekedések, békülések.. Majd kérünk komit is. 5 részenként váltjuk egymást, és Zsú kezdi majd. Pusz

Friss topikok

Linkblog

6. rész *Igen. Utállak*

2008.04.11. 15:44 Zsú és Bea

Este felé sokat beszéltem Zsúval, és adtam neki tanácsokat Billel kapcsolatba.. Vagyis úgy értem hogy miket mondjon neki vagy tegyen..
-Na ideje aludni.-Szólt rám Zsú mert kicsit sokat beszéltem:D
-Okéé.. De nem vagyok fáradt.-Válaszoltam nyűgösen
-Jó akkor mesélj valamit.-Mondta Zsú kicsit unottan
-Okéé. Jupííí.-Kiáltottam fel mire Zsú elmosolyodott
-Tetszik Tom ugye?.-Kérdezte Zsú mire lehervadt a mosoly az arcomról
-Ömm.. Kicsit. De nem akarok 1 lenni a többi közül.. Érted?.-Mondtam neki komolyan
-Ahham.-Válaszolt Zsú kicsit szomorúan
-Mi a baj?.-Ültem fel az ágyon
-Lefeküdtem Tommal...-Mondta Zsú
Ekkor nagyon szomorú lettem, de nem sírtam el magam. Megvártam amíg Zsú mondd valamit...
-Igen..Tudom.-Mondtam halkan
-Haragszol?.-Kérdezte rémülten
-Igen. Utállak.-Válaszoltam
Zsú megszeppenve figyelt, már a könnye is kicsordult, de ekkor megfogtam a karját és ezt mondtam neki..
-Kölcsön kenyér visszajár. Nem utállak kis dilim.-Mondtam majd szorosan megöleltem
-Hülye vagy tudod...-Mondta Zsú kicsit idegesen....
-Tudom.. De nem utállak én nagyon szeretlek téged Zsúúm.-Én majd adtam neki két puszit, jelezve hogy én már alszok...
Reggel Zsú kelt fel először és átmnet a fiúkhoz...
*kopp-kopp*
-Gyere.-Szólt ki Tom
-Szia.-Köszönt a tesókám félénken
-Áhh te vagy...-Ment Zsú felé Tom
-Nem csinálunk rendszert..-Mondta Zsú madj Bill szobája felé vette az irányt
-Bejöhetek?.-Kérdezte Zsú
-Gyere.-Mosolygott Bill
Elkezdtek beszélgetni mindeféléről néha elcsattant egy két csók is...
-Bejöhetek.-Kopogtam Tomék ajtaján
-Pillanat megyek.-Jött az ajtóhoz Tom
-Szia.-Köszöntött két puszival
-Helo.-Kicsit meglepődtem
-Zsú?.-Kérdeztem félénken
-Billel. Nem akarsz valamit csinálni?.-Kérdezte Tom és elindult felém...
-Mire gondolsz?.-Kérdeztem vissza és a falnak ütköztem...innen nem volt visszaút
-Tudod te azt.-Mondta Tom majd megcsókolt...
Nem bírtam neki ellenállni... Annyira megőrített a csókja ezért visszacsókoltam.. Egy 5 percig csinálhattuk és csak levegőért álltunk meg. Tomnak a keze felfedező útra indult és én rászóltam..
-Nem akarom..-Mondtam majd menni akartam de visszatartott
-Mert?.-Kérdezte
-Mert nem.-Mondtam és elakartam menni de megfogta a karom
-Enyém leszel itt és most.-Erőszakoskodott Tom
-Neeeee. Hagyjál. Zsúúúúúú Bill valaki.-Ordibáltam
-Mi volt ez?.-Kérdezte Zsú
-Nem tudom. Nézzük meg.-Mondta Bill
-Engedd el te vadbarom.. Hülye állat.-Ütötte Tomot Zsú
-Mert? ő is akarja.-Tom
-Nem akarja.-Ütötte tovább Zsú
Bill elkapta Tom karját és jól megpofozta.. ekkor odaszaladtam Zsúhoz, és szorosan megöleltem...
-Most elmegyünk.-Mondta Zsú és Billnek intett a fejével
-Oké. Szijasztok.-Mondta Bill
Hazaértünk, lefürödtem, aztán Zsú és ágyba bújtunk.. Nem nagyon tudtam elaludni, de aztán nagysokára sikerült..


/Hogy mi volt a kövben kiderül.. Pux..
Na Nézzétek még anit is tettem be meg avatart is:) Na pux..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubeath.blog.hu/api/trackback/id/tr34421420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása