HTML

Élet a Tokio Hotellel. Zsú és Bea

Szijasztok. Remélem tetszeni fog majd a blogunk amit közösen írunk. A nevünk Zsú és Bea. A storyba lesznek érzelmek, fordulatok, veszekedések, békülések.. Majd kérünk komit is. 5 részenként váltjuk egymást, és Zsú kezdi majd. Pusz

Friss topikok

Linkblog

4. rész *Nem hazudsz jól!*

2008.04.09. 20:26 Zsú és Bea

Másnap reggel a telefonom csörgésére ébredtem.

 

Halóh? – vettem fel kómásan a telefont.

- Szia Zsu, Lero vagyok, itt vagy már Németbe? Hogy utaztál? Am felkeltettelek? Figyelj kérdezni akarok vmit… - nem tudta befejezni mert közbe szóltam.

- Héhéhé! Nyugi! 1xrre csak 1et, kómás vagyok, így nem tudom felfogni! Am igen megérkeztem, sőt jól is utaztam, és igen felkeltettél. – mondtam majd közben kimásztam az ágyból.

- Akkor bocsi! Figyelj, ma nem tudnál kicsit bejönni a céghez? Elintézni a papírokat hogy felvettünk meg ilyesmik. Meg ha már tudnál akkor elkezdhetnél egy ruhakollekciót is tervezni. De nem kell sietni a ruha csak nyár elejére kellene. Meg még csak tervek kellenek. Na mit mondasz? – hadarta el 1 szuszra:D

- Persze bemegyek. Szívesen elkezdem tervezni. Imádom csinálni! – mondtam már kicsit ébredtebben.

- Remek akkor várlak! Siess! Szia! – mondta majd letette. Én leszóltam a szobaszerviznek hogy hozzon fel reggelit, és amíg felhozták elkészültem majd kajáltam és aztán go a céghez. Elintiztük az ügyeket. Megérdeklődtem hogy mien stílusban kellene ruhát tervezni, és rám bízták de trendi és modern legyen. Ezt szeretem legjobban a saját munkát:D  Mondták hogy nyár elejére egy fotózásra kell, szóval legyen meg Június 20-ig. Hazafelé tartottam és ismét egy nagy tömeg fogadott a szálloda előtt. Mikor a biztonsági őr meglátott már tudta hogy ki vagyok és betessékelt. Felértem a szobámba és ledőltem az ágyra, mert már nagyon kifáradtam, hisz reggel 7től bent voltam a cégnél és most van du 5 óra. Mikor épp hogy ledőltem az ágyamra akkor csöngettem. Na áldottam is az eget miatta. Felmásztam az ágyról onnan el az ajtóig majd kinyitottam. Egy ismerős és nem várt személy ált előttem.

- Te? – kérdeztem az ismeretlen fiút.

- Te? – kérdezett vissza.

- Mit keresel itt? Pont itt? – kérdeztem majd kintebb nyitottam az ajtót.

- Itt szálltunk meg a bandával de én öö nem tudtam h te itt lax…vagyis…- dadogott össze vissza mire én mosolyogni kezdtem.

- Te pontosan tudtad h én itt „lakok”. – mondtam mosolyogva neki. – Nem tudsz jól hazudni! – nevettem rá.

- Najó tényleg tudtam hogy itt lax. Megláttalak ahogy a folyosón álltál az ajtód előtt és épp nyitottad ki. Csak bocsánatot szeretnék kérni a múltkoriért, hogy olyan bunkó voltam. Elég rossz napom volt. Bocsi! – mondta aranyosan és bocisan nézett.

- Rendben meg van bocsájtva! Am. Zsuzsi vagyok! – nyújtottam a kezem.

- Bill Kaulitz! – mondta mosolyogva.

- Gyere beljebb! – mondtam majd kintebb nyitottam az ajtót h be tudjon jönni.

- Igazán nem akarok zavarni… - mondta szégyenlősen.

- Dehogy zavarsz! Kerülj bentebb! – mondtam mosolyogva mire ő bentebb jött én meg leültettem a kanapéra. Beszélgettünk egy ideig meg nevetgéltünk, és kb. másfél óra mulva csengettek. Kinyitottam…

- Öm helo! Bill itt van? – kérdezte egy raszta srác.

- Igen itt. Zsuzsi vagyok! – mondtam mosolyogva.

- Uh bocsi, de bunkó vagyok! Tom Kaulitz! – mondta majd kezet fogtunk.

- Szóval te tetszel a tesókámnak? – kérdezte tőlem mire én igen csak meglepődtem.

- Tom fogd be a pofád! Induljunk. – mondta zavarában Bill én meg azt se tudtam h most mi van! – Örülök hogy találkoztunk, nyugodtan gyere át hozzánk ha unatkozol! Szia! – mondta mosolyogva Bill.

- Sziasztok! – mondtam majd bezártam az ajtót. Azon gondolkoztam amit Tom mondott, de nem sokáig. Lefürödtem és elaludtam. Lassan 2 hónap eltelt, és most Június 2-van. A Tokio Hoteles srácokkal nem sokat beszéltem, az elmúlt 2 hónapban, csak köszöntünk. Ők se jöttek hozzám én se mentem hozzájuk. Ők is a szállodában laknak most hosszabb ideig mivel semmi más dolguk nincs szerencsére. A fanokkal akik a szálloda előtt tolongtak még múltkor azokkal elhitették h már nincs itt a Tokio Hotel szóval nyugodtan lehettek a fiúk és pihentek. Holnap lesz a napja hogy jön nővérkém utánam. Már alig várom. Az én lakosztályomba fog ő is lakni. A cégnél nagyon jól mennek a dolgok és haladok a ruhával is. Már szinte teljesen kész van, csak pár simítás. De még csak tervezni kell. Kaptam egy szép kis céges kocsit is. Azzal fogok kimenni Beám elé. Össze is pakoltam, csináltam helyet majd bedőltem az ágyba és aludtam.


Itt a kövi rész! Holnap jön az 5., és utána Beám ír! Véleményeket kérünk! Pusy!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubeath.blog.hu/api/trackback/id/tr34418881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása