HTML

Élet a Tokio Hotellel. Zsú és Bea

Szijasztok. Remélem tetszeni fog majd a blogunk amit közösen írunk. A nevünk Zsú és Bea. A storyba lesznek érzelmek, fordulatok, veszekedések, békülések.. Majd kérünk komit is. 5 részenként váltjuk egymást, és Zsú kezdi majd. Pusz

Friss topikok

Linkblog

5. rész *1 éjszaka nem több*

2008.04.10. 23:08 Zsú és Bea

Másnap reggel 6kor csörgött a telón hisz Beának a gépe 8ra érkezik meg. Felébredtem, össze szedtem magam, felöltöztem, reggeliztem és már fél 8 volt, szóval indultam és háromnegyed 8 fele már ott voltam. 8kor bejött a gép, és megláttam Beát, aki engem nem vett észre. Nekem háttal állt én mögé lopóztam és az újamat a hátába fúrtam majd mély hangom megszólaltam.

 

- Pénzt vagy életet! – mondtam mintha férfi lennék. Bea erre megijedt és mondta..

- Pénzt! Pénzt! – mondta majd már majdnem elsírta magát de én elnevettem magam majd felém fordult.

- Te szemét! Tudod hogy megijesztettél! Te hülye állat! – kiabált velem, már ő is nevetve.

- Szia neked is! – nevettem tovább!

- Hülye barom! – mondta majd magához ölelt.

- Hiányoztál te kis lökött! – mondtam mosolyogva miközben szorosan magamhoz öleltem.

- Te is te kis hülye! – mondta ő is mosolyogva. Összeszedtük magunkat majd mentünk a kocsihoz és onnan go haza. Felmentünk a lakosztályba, Beának tátva maradt a szája mert nagyon szép volt.

- Ez tök fasza! Azt a k*rva! – mondta és közben pakolt ki. Kipakoltunk, ettünk, majd…

- Bea nincs kedved lejönni a medencéhez? Remélem hoztál fürdőrucit! – mondtam mosolyogva.

- Persze h hoztam! Menjünk! – mondta majd felpattant a kanapéról és ment felvenni a fürdőrucit. Én is felvettem majd 1-1 törölközővel telefonnal meg naptejjel mentünk a medencéhez.(A képen amin a hotel van, ahoz a medencéhez mentünk). Leértünk majd rögtön ledobtuk a törölközőket 1 padra, beletettük az összehajtott törölközőbe a telokat bekentük egymást naptejjel majd egy kicsit napoztunk. Kb. fél óra mulva úgy döntöttünk fürdünk egyet.  Egész nap a medencénél punnyadtunk és figyeltük a jobbnál jobb pasikat, de !mindent a szemnek semmit a kéznek! Az ilyen sznob dús gazdag szépfiúk nekünk nem kellenek! Egyszer csak Bea felkiált…

 

- Zsúúúú! Nézd kik vannak ott! Uram atyám! Te jó ég! Most mi a fenét csináljunk? – kérdezte Bea és az éppen a medencéhez érkező Tokio Hotel tagokra mutatott a medence túloldalán. Meg van őrülve a Th-ért, mivel nagy fan:D

- Nyugi! És csak figyelj! – mondtam majd kimásztam a vízből.

- Mit akarsz csinálni? – nézett rám elkerekedett szemekkel Bea.

- Nyugi! Majd meglátod! – mondtam majd elindultam Bill felé. „Úr isten ez tényleg odamegy…meg van húzatva?” gondolja magában Bea, én közben odaértem Billhez és megkocogtattam a vállát, hátra nézett, és köszönt nekem majd megölelt…csodálkoztam is. Még beszélgettünk egy fél percet majd a többiek is odajöttek, puszi puszi és mondtam nekik h csatlakozzanak hozzánk. Elindultunk Bea felé.

- Ez idehozza őket? Nee! Nee hozd ide! Hogy nézhetek ki! Wáh! – pánikolt Bea de mire észbe kapott már ott voltunk.

- Hali! – köszöntek a fiúk a nővérkémnek.

- Ö helo! – mondta Bea félénken.

- Srácok ő itt a nővérem Bea. – mutattam be a fiúknak tesómat. Kezet fogtak meg minden és bemutatkoztak egymásnak. Elkezdtünk beszélgetni, és egyre többet láttam hogy Tom hosszabb ideig engem néz de mikor ránézek  elfordítja a fejét. Már este 11 fele lehettünk és még lent voltunk a medencénél. Akkor mindenki úgy döntött hogy elmegy aludni mert kifáradtunk. Felment mindenki a szobába és lefeküdtünk. Én csak forgolódtam, majd úgy döntöttem hogy még kicsit lemegyek a medencéhez. Felvettem halkan a fürdőrucim hogy Bea ne ébredjen fel, és egy törölközővel ismét go a medence. Leültem a medence szélére és lógattam a lábamat a vízbe kb. csípőig. Hirtelen valaki belecsobbant a vízbe, én meg majdnem szívrohamot kaptam.

- Mi a fenét csinálsz? – kiabáltam egy kicsit Tomra, aki úszott nevetve felém.

- Csak lejöttem fürödni mert nem voltam álmos, de ahogy látom te is. – mondta mosolyogva majd odaúszott elém és a kezével körbezárt:









(Ilyen pózba voltunk:D)


Én csak lenéztem rá erre ő átkarolta a derekam és felemelkedett velem egy szintbe a vízből. Pár mm volt köztünk, majd lassan elkezdett közeledni hozzám és végül megcsókolt. Én vissza csókoltam, hisz émelyítően jól csókolt és nem tudtam és nem is akartam ellen állni. De éreztem valamit belül, hogy ezt nem szabadna. De nem volt erőm ellökni magamtól így tovább csókolóztunk. Közben az erkélyről Bill mindent látott, és össze szorult a szíve, hisz ez alatt a pár hónap alatt belém szeretett. Akár találkoztunk akár nem de szeretett, és nem tett jót neki h látott engem Tommal csókolózni. Bement az erkélyről mert nem bírt tovább ott maradni és nézni minket. Nálunk folytak az események. Tom elkezdett simogatni majd elkezdte szétoldani a bikini felsőm nyakba akasztós pántját.

- Tom mi a francot csinálsz? – mondtam neki majd elvettem a pánttól a kezét.

- Nagyon kívánlak. Annyira sexi vagy, kérlek! – mondta majd boci szemekkel rám nézett.

- Nekünk ezt nem szabad, meg vagy húzatva? És mi lesz ha meglát vki? – kérdeztem tőle aggódva.

- Hajnali fél1kor már mindenki alszik nyugi! Ide nem jön senki! És miért nem szabad? Te is tudod hogy nem azt mondtam hogy kösd hozzám az életed, hanem csak ezt az egy éjszakát kérem. – mondta komolyan.

- Tudom hogy te csak erre az 1 éjszakára hajtasz, de nem tudom hogy jó ötlet lenne e! – mondtam neki.

- Te nem kívánsz annyira mint én téged? Neked nem hiányzik a szex? – kérdezte egy halvány huncut mosollyal.

- De igen, minden igen. – nyögtem mivel elkezdte csókolgatni a nyakamat ami nagyon jól esett.

- Na gyerünk, meglátod jó lesz! – mondta és közben kioldozta a nyakba akasztós pántomat.

- Jahj, rendben. – mondtam majd megcsókoltam. Elveszett a külvilág és csak Tomra tudtam gondolni és arra amit épp teszünk. Nem érdekelt hogy helyes e van sem, csak az érdekelt hogy végre megkapjam. Kívántam Tomot minden porcikámmal, vonzódtam hozzá bár szerelmes nem voltam. Simogatott csókolgatott, és közben levette a bikini felsőmet, majd kényeztetett mindenhol. Már a bikini alsó is lekerült rólam, és teljesen izzott a testem a vágytól. Már alig bírtam magammal. Fordítottam, Tomot a medence széléhez nyomtam majd levettem róla az alsó nadrágot és bedobtam a medence közepére.

- Neeeh! – nyögött Tom.

- Mi történt? – ijedtem meg.

- Az óvszer! A fürdő gatyám zsebében volt. – mondta majd egy kétségbe esett pillantást küldött nekem.

- Várj kihozom! – mondtam majd beúsztam az alsó gatyáért, ami a víz felszínén lebegett. Kivettem az óvszert majd vissza úsztam Tomhoz aki már nagyon fel volt izgulva.xD

- Add ide! – mondta és kikapta a kezemből az óvszert.

- Nem add vissza!  -mondtam majd vissza vettem tőle xD. – Majd én! – mondtam, majd szépen lassan felgörgettem neki az óvszert, amitől csak jobban felizgult. Innentől szabadvolt az út. Hozzányomott a medence széléhez és belém hatolt. Én a lábammal átfontam a csípőjét a kezemmel meg a nyakát. Először lassabb tempót vett fel, majd egyre és egyre vadabb lett. Mind a 2en elértük a gyönyört, majd lihegtünk egymás nyakában, még mozdulatlanul.

- Köhszönöm, ez már hiányzott rettenetesen. – súgtam még zihálva a fülébe.

- Nem! Én köszönöm hogy megadtad a lehetőséget hogy e gyönyörű test 1x az enyém legyen. – mondta és ekkor kicsusszant belőlem(dehülyeszó:D) és az óvszert kirakta a medence szélére, de el fogja rakni ha megyünk majd a szobába. xD

- Gyönyörű volt ez az este. – mondtam neki miután már kimásztunk a medencéből és öltöztünk fel. Felvettem a fürdő rucimat majd elindultunk. Felértünk a lakosztályom elé és búcsúzkodtunk egy hosszadalmas forró csókkal.

- Köszönöm a gyönyörű estét. De tudod ugye hogy nem akarok bnőt.? – nézett rám kérdően.

- Tudom! Nem akarlak megbántani de nem is szeretnék a bnőd lenni. – mondtam mosolyogva.

- Mert? – nézett ismét kérdően.

- Mi más világban élünk Tom, más emberek vagyunk, ellentétek. Nem tudnánk szeretni egymást úgy igazán szerelemből. 1-2 éjszaka jó de hosszú távon nem. – mondtam komolyan.

- Igen! Én is így gondolom! – mondta mosolyogva. – Na aludj jól cicám. Szia! – átkarolta a derekam megcsókolt, és a keze lecsúszott a fenekemre, majd utoljára jól belemarkol amire én felszisszentem.

- Nem unod még markolászni a fenekem, ma már elég sokszor csináltad:D?! – mondtam mosolyogva.

- Ezt sose lehet megunni! – vigyorgott majd én is belemarkoltam az ő kerek fenekébe és csak egy kaján vigyort küldött felém.

- Ne csináld ezt mert felizgulok! – mondta vigyorogva.

- És az miért baj? – vigyorogtam rá én is szélesen.

- Hozzád vagy hozzám? – kérdezte hirtelen.

- Hozzám! – mondtam majd berántottam a lakásba és mivel Bea a hálóban aludt és nem volt helyünk ahol „dolgozzunk” xD inkább haza küldtem Tomot, mert elég volt a medencei incidens…bár sajnáltam kicsit mert már fel volt kicsit izgulva…de nem rendszeresítjük ezt és meg kell tanulni nemet mondani, még ha ilyen jó dologról is van szó.:D

Miután haza ment én lefürödtem és lefeküdtem aludni mert hulla voltam. Kb. hajnali 4 felé járhatott már az idő. Rögtön el is aludtam.

Reggel Bea keltett 11 fele reggelivel amit rendelt. Megettük közben elmeséltem neki hogy mi volt tegnap…kicsit le volt döbbenve, de egy kis féltékenységet is láttam a szemében. Nem foglalkoztam vele, hisz mondtam neki is hogy csaj 1 éjszaka volt több nem lesz belőle. Bea nagyon át akart menni a fiúkhoz így átkísértem, miután felöltöztünk. Bekopogtunk és Bill nyitott ajtót.

- Hali! – köszöntünk neki vidáman.

- Sziasztok! – köszönt unottan. – Zsú, Tomhoz jöttél? – kérdezte tőlem mérgesen de nem tudtam hogy miért.

- Öh nem, miért is jöttem volna hozzá? Bea jött hozzá. – mondtam majd Beára mutattam aki elpirult.

- Láttam hogy tegnap smároltatok a medencénél. – mondta egyre idegesebben.

- Az csak egy kaland volt, nem járunk! – mondtam neki mosolyogva.

- Mi? Szeretkeztetek? – nézett rám kérdően.

- Ezt honnan veszed? – pirultam el.

- Onnan hogy a kaland az azt jelenti… - lett egyre idegesebb szegényke. Ennél a beszélgetésnél már csak 2en voltunk mert Bea bement Tomhoz a szobába.

- Igen, lefeküdtem Tommal, de nem lesz több. Én mást szeretek. – mondtam neki közben éreztem hogy pirulok.

- Szép vagy mondhatom! – mondta lenézően.

- Kérlek ne mond ezt! Csak szükségem volt már mert a vágy majd szét vetette testemet. – mondtam majd közelebb ültem és megfogtam a kezét, de ő kirántotta a kezét az enyémből.

- Hagyj! Sajnálom azt az embert akit tényleg szeretsz. – mondta de nem gondolta komolyan hisz legszívesebben ő lett volna az ember helyében.

- Bill! – ültem hozzá még közelebb majd a szemébe néztem. – Téged szeretlek. – mondtam remegő hangon, mert nagyon féltem hogy mi lesz a reakció. – Ne mondj semmit, nem akarom hogy megbánts. – mondtam majd felálltam és ki akartam menni a saját lakosztályomba de megragadta a karom.

- Miért bántanálak meg? – kérdezte.

- Mert félek hogy amiatt hogy lefeküdtem Tommal elítélsz. – mondtam neki félve.

- Nem esett túl jól hogy láttalak titeket csókolózni meg ez a hír annál inkább nem, de Zsu én már nagyon régen kedvellek! Nagyon kedvellek! – mondta majd egy lágy puszit adott a számra, én meg magamhoz vontam és megcsókoltam. Elengedtem majd mosolyogva szó nélkül átmentem a saját lakosztályomba. Bea csak 2 óra mulva jött át és elmesélte hogy mit csinált Tommal annyi idő alatt, és hogy Bill rólam mit mondott….


Na hali! Itt van az 5ödik rész is! Ez jó hosszú lett sztem:D Mostantól a 10edik részig Bea ír utána megint én! Remélem tetszik a blog! Szeretnénk véleményeket! Pusy!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubeath.blog.hu/api/trackback/id/tr20420598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása