HTML

Élet a Tokio Hotellel. Zsú és Bea

Szijasztok. Remélem tetszeni fog majd a blogunk amit közösen írunk. A nevünk Zsú és Bea. A storyba lesznek érzelmek, fordulatok, veszekedések, békülések.. Majd kérünk komit is. 5 részenként váltjuk egymást, és Zsú kezdi majd. Pusz

Friss topikok

Linkblog

2. rész *Új környezet*

2008.04.03. 20:09 Zsú és Bea

Teltek a napok, és én szépen lassan elkezdtem pakolásznia bőröndömet. Közben jött a telefon hogy Berlinben kellene majd dolgoznom, és ha jól teljesítek, akkor egy nagyon jó fizető posztot is kaphatok. Anyáék lefoglaltak nekem a Berlin központjában fekvő drága hotelben egy szobát, hosszabb időre (nagyon jó anyagi hátterű családban élünk). Minden elő volt készítve az utazáshoz. Az egész szekrényemet bepakoltam a bőröndbe, és nem hagytam egy ruhát se otthon. Bea segített nekem bepakolni mindent, és közben nosztalgiáztunk, a régi szép időkről, nevettünk a sok régi vicces fényképen, ami még rólunk készült, és sírtunk hogy itt kell h hagyjam/hagyjuk ezt a házat, hisz ha összejön az állás akkor kint maradok Németországban. Épp az utazás előtti estén állok a szobám ajtajában, és csak nézelődök…hogy mennyire fog nekem hiányozni ez a szoba…annyi minden történt itt…itt csókolóztam először, itt jöttem össze és szakítottam a volt barátommal, itt veszítettem el az ártatlanságomat…:$...sötöbö. Nagyon fog hiányozni. Este 10kor lefeküdtem aludni hisz már hajnalban indulnom kell, mert 4kor megy a gép. Hajnal fél3kor csörgött az ébresztő. Kipattantam az ágyból, összeszedtem magam, és indultunk is a reptérre. Fél 4kor már ott v oltunk, és ekkor beleszóltak a hangos bemondóba, hogy a 4 órás Berlini járat utasai megkezdhetik a beszállást a 3mas kapunál. Elkezdtünk búcsúzkodni…sírtunk egymás vállán. Anyu megígértette velem hogy vigyázok magamra, apu mondta h legyek olyan kis tökös csaj mint eddig voltam és ne hagyjam magam átverni és hogy mindig számíthatok rájuk, bármi baj is legyen! Beától szakadtam el a legnehezebben, hisz vele töltöttem el az egész életem…nagyon rossz volt akkor, és ő is megígértette velem, hogy nem lesz semmi bajom. Elszakadtunk egymástól és elindultam a beszálló kapu felé. Beszálltam a gépbe, és leültem. Az mp3 lejátszómat és az egész út alatt azt hallgattam, és néztem a felhőket az ablakon keresztül. Az út 3 órás volt, ami hamar el is ment. Leszállt a gép és én indultam a hotelbe.

Hotel ahol lakni fogok most egy ideig:









Mikor megérkeztem megmondtam a nevem mira kiadták a kulcsot, és felmentem a lakosztályomba. Gyönyörű volt…egy óriási nappali, gyönyörű fehér bőr kanapéval, + hálószoba, fürdőszoba és egy kicsike konyha(nem mintha sokat használnám azért nem nagy:))





Nappali:



 






Hálószoba:








Fürdőszoba:








Egy gombnyomás a vezetékes telefonon és a recepció máris a szolgálatomra áll. Mint egy álom…csak féltem hogy felkelek, de mégse, egy életemre szóló élményeket fogok átélni ebben a városban és ebben a lakosztályban ikertestvéremmel együtt aki nyár elején jön hozzám. Már alig várom…


Bocsi h ez ien rövid lett, de majd lesz hoszabb is:) Remélem tetszett:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubeath.blog.hu/api/trackback/id/tr6410206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása