HTML

Élet a Tokio Hotellel. Zsú és Bea

Szijasztok. Remélem tetszeni fog majd a blogunk amit közösen írunk. A nevünk Zsú és Bea. A storyba lesznek érzelmek, fordulatok, veszekedések, békülések.. Majd kérünk komit is. 5 részenként váltjuk egymást, és Zsú kezdi majd. Pusz

Friss topikok

Linkblog

7. rész *De pizsuba vagyok*

2008.04.16. 16:44 Zsú és Bea

Nem nagyon tudtam elaludni, de aztán nagysokára sikerült..
Reggel Zsú csörömpölésére ébredtem fel és kivánszorogtam megnézni hogy mit csinál.. Ekkor láttam csak meg hogy Tom van itt...
-Te mit keresel itt?.-Kérdeztem Tomtól
-Zsúhoz jöttem.-Felelte flegmán
-Oké. Na csá.-Mentem ki a konyhába
-Tom van itt.. téged keres.-Mondtam majd tovább kutattam a hűtőben
-Ok. Köszi.-Mondta Zsú majd megpuszilt
Ekkor kopogtatott valaki...
-Megyeeek.-Kiabáltam ki
-Hello.-Jött Bill hozzánk egy szál rózsával
-Hy. Kié a rózsa?.-Érdeklődtem
-Zsúé. Itthon van?.-Kérdezte Bill
-Ömm.. Hát.. Nem... nemtudom.-Dadogtam
-Kivel van itt?.-Lett idegesebb Bill
-Semmi. Hagyjuk.-Mondtam mjad kimentem a folyosóra..(Hoteeel:)
-Na akkor tessék a rózsa, neked adom.-Mosolygott Bill
-Köxi.-Pusziltam meg amibe én is meg ő is belepirult
-Na gyere be hozzánk.-Húzott be az ő szobájába
-De pizsuba vagyok.-Mondtam de már a kanapén ültünk
-Figyu... Zsú hol van őszintén...-Fogta meg a kezem Bill
-Otthon.-Válaszoltam
-Oké.-Bill megnyugodva
-És mit érzel pontosan Zsú iránt?.-Érdeklődtem
-Nem is tudom. Van amikor megőrít, de van amikor imádnivaló..Jó a közelében lenni.. Nagyon. Mindig azt várom hogy mikor néz rám, érint meg vagy valami. Imádok vele lenni... Nagyon imádok.. De amikor csókolózott Tommal azt hittem belehalok. Rossz volt látni, hogy ők mit csinálnak. És le is feküdtek.. Tudod milyen rossz volt?.-Csordult ki a könny Bill szeméből de aztán folytatta...-Nem tudja mit akar és kivel szeretne lenni. Engem is összezavar..-Fejezte be Bill
-Ahham. Értem. Na mennem kell..Szia.-Mondtam majd felálltam de megfogta a karom, és megához húzott.. Nagyon közel voltunk egymáshoz, és lassan a szánk is egymáséhoz ért... Nem volt csók, csak egy puszi.
-Nem szabad.-Suttogtam
-Köszönöm.-Súgta Bill a fülembe majd megölelt
-Szivesen.-Mosolyogtam rá és elindultam az ajtóhoz...
Míg a folyosón mentem az elmúlt perceken gonolkodtam.. Bill.. Bill.. Ő járt az agyamban, de aztán megérkeztem a szobához, és mentem Zsúhoz aki Tommal volt "elfoglalva"
Kopogás nélkül berontottam és üvölteni kezdtem...
-Takarodj innen.. MOST.-Üvöltöttem Tomra
-Mi?.-Néztek értetlenül
-Takarooooooodj mááááááár.-Folytattam az üvöltést
Tom kicsit megijedt majd egy csókot adott Zsúnak és elment
-Te tiszta hülye vagy.-Ültem le mellé
-Mert?.-*Értelmesfej*:D
Aztán elmeséltem neki mindent, ahogy Billel beszéltem.. A "csókot" vagyis inkább a puszit is elmondtam neki... Nagy szemekkel rámnézett és ezt mondta
-Hülye vagyok.
-Tudom.-Veregettem meg a vállát
-Na mindegy megyek aludni..-Mondtam és kimentem
Fürödtem aztán Zsú, és elaludtunk....

 

 

Véleményeket ide vagy az e-mailra: zsubea5@freemail.hu

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubeath.blog.hu/api/trackback/id/tr91428526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lolcsika alias funi · http://miesok.blog.hu 2008.04.23. 18:58:46

sya(sztok).non tetszik az összes rész! bocs h csak ehez irtam! de nem akartam most egyessével igy személyeskedni! non ügyik vagytok! várom a kövit! puxtok

Sajtocska ♥ ^^ 2009.08.03. 15:03:28

Köszike..:D aranyos vagy :)
lenne rész ha Zsú betudna lépni..:D:D
süti beállítások módosítása