HTML

Élet a Tokio Hotellel. Zsú és Bea

Szijasztok. Remélem tetszeni fog majd a blogunk amit közösen írunk. A nevünk Zsú és Bea. A storyba lesznek érzelmek, fordulatok, veszekedések, békülések.. Majd kérünk komit is. 5 részenként váltjuk egymást, és Zsú kezdi majd. Pusz

Friss topikok

Linkblog

Bejelentés!

2008.05.09. 00:13 Zsú és Bea

Hali! Szeretém belejenteni hogy mostantól csak én Zsú írom a részeket mert Bea úgy döntött higy kiszáll:( Én győzködtem hogy ne de nem tudtam mit tenni. Hajthatatlan volt. Az elején abba maradtunk hogy bezár a blog de én mégis erőt vettem magamon és úgy döntöttem hogy írom tovább! Tehát itt a kövi rész, ja és ha szeretne vki társzerkim lenni aminek örülnék akkor írjon ide: zsu.th.91@citromail.hu   pusy!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubeath.blog.hu/api/trackback/id/tr71460782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása